Google+ Followers

4 Eylül 2013 Çarşamba

Ölüme İnat

Belki de gökyüzünde hala dolanıyordur sözlerim.
Bir ihtimal bulabilir bir gün beni diye umuyorum.
Aslında bir ayağı çukurda bakıyor sana gözlerim,
Bir yandan da "iyi bilirdik" leri duyuyorum.

Belki yelkovandan kaçıyor köşe bucak günlerim.
Gözümü açtığımda rengarenk bir dünya görüyorum.
Sanki ilkbaharın sıcağından korkuyor güzlerim,
Göz kapaklarımı bırakınca , son nefesimi bekliyorum.

Belki çürüdü , tabutunda eridi bütün tezlerim.
Hala kabul görür diye bir ümit sabrediyorum.
Kaç tanesi küstü bilmem ama ağladı yüzlerim,
Hangisini takarsam takayım olmayacak biliyorum.

Belki bu sene müstakbel mezarımı da süslerim.
Ölüm lafını duydukça ister istemez gülüyorum.
Aslında ben güldükçe hayata dair döküldü süslerim,
Ben alevlerin pırıltısına da yine gülerek yürüyorum.

-Sâki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder