Google+ Followers

13 Ekim 2013 Pazar

Stabil

Göğsüm stabil, lambayı söndürdüm, sakinim.
Sanki eski bir zamandayım.
Dumanla haberleşiyorum,
Kendimle.
Yine bekliyorum, kimi neyi bilmiyorum.

Beklemekle geçmez mi ömür?
Günün dünün aynısı.
Aynada baktığın surat değişmiyor,
Bir büyük yalandayım,
"Gözler kalbin aynası."

Çok bekledim ben.
Anlatsam anlamazsın, ben de anlatmam.
Ritmim durgun, gözlerin saat gibi.
Aklıma geldikçe karşımda bulurum,
Ama sigaramı da seninle aldatmam.

Yakarken bitmesini,
Severken gitmesini bekledim.
Bakarken bakmasını istedim, şımarıktım.
Ben çok hareketliydim ruhuma göre,
O durdu, ben her kültablasında seni bekledim.

Aslında çok yalancıyım ben.
Bir nirvanasın aklımda, ama yoksun.
Kendimi çok güzel kandırırım ben,
Her türlü hayalim var,
Ama sen diyeceğim bir rüzgar da yok burda esen.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder