Google+ Followers

28 Kasım 2013 Perşembe

Hipopitütiarizm

İşte. İşte onu kimse bilmiyor değil mi kardeşim?
Bu kalp bana fazla mı diye sorsam böyle derdin.
Ama haklıydın, kime sorsam bilmezdi beni.
Aynalara sorardım, yalan söylerlerdi, soruyla karşılık verirlerdi.

Yağmur yağmazdı bazen, ama illa ki bir yerlerde yağar değil mi?
Hiç ayırmadım kendimden, yanımdaymış gibiydi hep, öyle hissettim.
Aşık mıydım ben yağmura yoksa? Şimdi duysa, hayatıma,
Yağmur mu ben mi diyecek kadar aptal insanları kattım aslında.

Cem Yıldız çalıyor bak, adını duymamışlardır, imkansızı bilmezler değil mi?
Bende bir hastalık var be kardeşim, latincesini duysan git aşık ol dersin.
Sevemiyormuşum ben, kime anlatayım, Papa'ya mı, göstermediler çare.
Bilmiyorum be, sadece bu hastalığın bir mikrobu var, o da benim değil sanırım.

Benim şu ne kadarını kulladığımı bile bilmediğim aklıma fazla geliyorsun.
Seviyorum demeye ne mecalim var şu saatte, ne hatırlamaya cesaretim, haberin olsun.
Ben yanımda şemsiye taşırdım yağmurda, gider otururdum henüz ıslanmamış bir yere.
Sağa yanaşır şemsiyeyi soluma doğru açardım, belki gelir de oturursun yanıma diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder