Google+ Followers

22 Ocak 2014 Çarşamba

Hoş kalamadım affet kadın.

Sen. Gülümse derken. Ağlatan kadın.
Sen. Seviyorum derken bile ayri sevdiren.
Sen sevdiğim. Sen taptığım.
Sen beni istemeyen. Güneşim dediğim. Hayatımsın kadın.

Sen. Bak derken kör eden kadın.
Sen öldüğüm. Uğruna içimde kimleri.
Neleri öldürdüğüm kimleri boğduğum kadın.
Sen. Gel derken. Arkanı dönüp giden kadın.

Sen. Adını duyduğumda şarkının sesini biraz daha açtığım.
Sen beni kolay ölümden alıp.
Hayata saplayan kadın.
Sen kadın.
Sen beni Ankara'dan tutup. Kalbine mıhlayan kadın.

Sen. Artık. Sevdiğim. İstemediğim.
Sen artık çelişkileriminsin kadın.
Sen benim günümü söndürdün.
Artik gecem, ay'ımsın kadın.

 Sen hoşçakal derken, boş bırakıp giden kadın..
Sen son kez adın geçtiğinde, adına şiirler yazdıran kadın.
Sen iyi geceler dileyip uyutmayan.
Sen dünyamın sonuna kurulmuş uçurum, figansın kadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder