Google+ Followers

16 Mart 2015 Pazartesi

Yeterdin dünyama

Ben senden ne şarkılar, ne şiirler istedim, ne onlarca sayfalık mektuplar.
Eğer zamanımız olsaydı, hala seni yazabilirdim şu satırlara.
Bir kahraman istemezdim diyarımda, şu ufkuma bir kuş olup girsen yeterdin,
Ben sana yine gözümü kapatır hüsn-ü tesadüf derdim.

Ben senden ne şarkılar, ne şiirler istedim, ne onlarca sayfalık mektuplar.
Boyasız, tuvalsiz bir resim olarak bile çizerdim seni bu kaldırımlara.
Bir isyan istemezdim saltanatında, hele bir çatsan kaşlarını, yeterdin,
Ben bağrıma taş koyar, sancağımı alır, beyliğimi bozar giderdim.

Ben senden ne şarkılar, ne şiirler istedim, ne onlarca sayfalık mektuplar.
Şu mekruh düzenimi ast-üst diye ayırır, verirdim yine amade olsunlar.
Bir soytarı istemezdim şeriatında, boynumu istesen ayacıklarına yeterdin,
Ben metanetimle gelir koynuna, yük olmasın diye koltuğuma alır canımı giderdim.

Ben senden ne şarkılar, ne şiirler istedim, ne onlarca sayfalık mektuplar.
Bırak yedi rengin baharını, matemin siyahını, pür-i pak ederdim yollarına.
Bir yâren istemezdim sarhoşluğumda, icabında susuz olsan bile yeterdin,
Ben senden sonra öleceğimi bilsem, Azrail'e "O'nu aldığın elinle öldür beni" derdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder