Google+ Followers

28 Şubat 2017 Salı

Unutmuşsun

Selamı eksik kalsın, gayrı senden ırak geçmiş-geçecek bütün günlerin..
Rüyalarıma bile gelmeyişinden belli, unutmuşsun...
Eksik kalsın ya, lanet yağsın sana çıkmayan yollara, senin doğmadığın ufuklara.
Geçtiğin sokaklar bile köşe bucak saklanıyor sanki benden. Unutmuşsun.

Senin de içinde bir ukte kalsaydı benim gibi, anlardım ben.
Sanki camın karşısına geçip, aynı yağmuru hiç izlememişiz.
Sende de yarım kalsaydı bir şeyler, koşar diğer yarın olurdum ben.
Öyle sağanak yağmışım ki gönlünden, aynı gökkuşağını hiç görmemişiz.

Keşke bilsen; üzgün değilim, ama hala bi nebze içim buruk.
Hiç yorma kendini, unutmasan bastığın yerden anlardım ben, unutmuşsun.
Belki aramızdaki mesafeler gözünü korkuttu, bil ki ona da kalbim kırık.
Gel desen, ben bulutlardan köprü yapardım gözlerine. Çok belli, unutmuşsun.

Sen biraz vefasız çıktın bak, yanlış anlama da hiç mi hatrım yoktu?
Unutmasan o güneşten sarı saçlarını dansa kaldıran meltem bile olurdum.
O gece 2 yılda toplayabildiğim bütün cesaretime "Bir daha arama" dedin, hatırlatırım,
Ama bilmezsin kollarımda uyuduğun yatakta, ben hala yalnız yatıyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder